2/10/2013

Shopping.

Tulin vähän aikaa sitten Lindalta ja oli mukavaa olla pitkästä aikaa hänen luona yötä. Kateltiin Putousta ja juteltiin ja naurettiin hulluna. Aiemmin eilen lähdimme junalla Lappeeseen shoppailemaan siskon kanssa ja löysin viimein itelleni samanlaisen hupparin kuin siskolla, mitä oon lainaillut nyt parina päivänä kun se on niin mukava. Mutta tosiaan erin värisenä, enkä ollut varma kyllä noin kirkkaasta väristä, mutta nyt oon rakastunut tuohon ! Muuta ylimäärästä mukaan ei tarttunut, oon päättänyt että en halua kaappini täyttyvän heräteostoksilla, mitä en tule todennäköisesti paria kertaa enempää käyttämään, vaikka kuinka halvalla saisikin. Etsin kylläkin farkkupaitaa, koska olen jo pidempää haaveillut sellaisesta, mutta harmikseni yhtään minun kokoa ei ollut jäljellä kaupoissa, myyjän mukaan suosittuja.

 Tänään täytysi ryhdistäytyä ja alkaa lukemaan englannin kokeeseen, koska nyt tämän kevätlukukauden haluan pärjätä paremmin. Mutta missä on mielenkiintoni lukemista kohtaan ? Kaiken muun menon päälle tanssiharkat tuplaantui ja ovat myös tästä lähtien tiistaisin illalla, koska täytyisi saada yksi esitys valmiiksi ja aika näyttää loppuvan kesken. Mukavia viikkoja teille, vaikka rankka viikko olisikin tulossa :-)

Maria.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mitä tanssilajia harrastat? Olisi kva jos voisit tehdä postauksen jossa kerrot itsestäsi!(:

Unknown kirjoitti...

Harrastan tanssia ryhmässä, jossa ei ole mitään tiettyä tyyliä vaan tanssitaan hiphopista nykyyn kaikenlaista :-) ja kiitos vinkistä !

Miila kirjoitti...

mulla on samanlainen huppari ^^♥