12/01/2012

Lot of snow & love.

      
Farkut/Vero Moda/15€(norm.29.90€)
Gliss Hair repairt/6€/Biozell kuivashampoo/4€(?)/Tokmanni
 
Perjantai meni koulun jälkeen pikaisella kierroksella siskon ja hänen kavereiden kanssa kaupoilla ja mukavan juoksulenkin tehdessä rankassa lumisateessa naama märkänä tottakai piti saada mäkistä myös juustoateria, rakkautta<3 Mitään ei pitänyt ostaa mutta mukaan tarttui mukavana löytönä Vero Modasta ihanat farkut, korkeavyötäröiset napeilla, nam ! Aiemmin viikolla ostin hiusöljyn mistä oon nähny mainoksen joskus ja oli pakko päästä kokeilemaan. Nyt kerran oon tehnyt tehohoidon ja kyllähän kiilto on lisääntynyt näihin rutikuiviin latvoihin ja oon lukenut että on ostamisen arvoista pienestä pullosta huolimatta hinta suhteeseen. Piti saada myös uusi kuivashampoo, koska edellinen Sunsilkin kuivashampoo oli pettymys ! Huono tuote muuten ja pullo vuoti itsestään tyhjäksiD: en suosittele.
 
Tänään oon leiponut nami mantelipiparkakkuja, testannut uutta Pauligin cupsolo-kahvikonetta, rakkaus ! Jopa äiti oli täpinöissään aamulla konetta testaillessa :D ja tämä on tämmöinen aikainen joululahja kaikille :) hmm.. päiväni (tuntuu illalta koska pimeys) jatkuu dataillen ja illalla katsomaan viimein ja vihdoin James Bond !
 
Mukavaa viikonloppua ! -Maria.

7 kommenttia:

ninni kirjoitti...

oou kui ihanat noi farkut on! :o

jonna kirjoitti...

voi ootpas nätti :) ja pitäs itekki kyllä ostaa tommonen kahvikone, oon jo pitkään halunnu!

http://littlebitsmile.blogspot.fi/

Unknown kirjoitti...

Kiitti teille ! ja kannatan Jonna sen hankintaa :---)

Essi kirjoitti...

Nightwish <3 ja aivan ihanat farkut oot löytäny ;oo

Käy heittää kommenttia,
http://fuck-growing-up.blogspot.fi/

Mmilya4 kirjoitti...

ouuu ihanat noi farkut ja halvalla sait! (:

ps, olit laittanut Demin keskusteluun viestiä lukija-lukijasta -ketjuun, joten ajattelin kysäistä, josko haluaisit liittyä mun lukijaksi niin mäkin liityn sitten sun :) laita kommenttia mulle jos liityit!
http://mmilya.blogspot.fi

anettetuulia kirjoitti...

Oot hirmunätti! Joo mäkään en tykkää tuosta kuivashampoosta ollenkaan!

janinastyle.blogspot.fi

Unknown kirjoitti...

Kiitän tosi paljon !:))